چگونه موسیقی های تلگرام را در آیفون ذخیره کنیم

چگونه موسیقی های تلگرام را در آیفون ذخیره کنیم
آموزش ذخیره موزیک و آهنگ از تلگرام بر روی آيفون، چگونه آهنگ های تلگرام را در آیفون ذخیره کنیم، آموزش ذخیره آهنگ و موسیقی از تلگرام بر روی آیفون با استفاده از نرم افزار file hub، ویژگی های برنامه ی file hub

آموزش ذخیره سازی آهنگ های تلگرام بر روی آیفون با استفاده از نرم افزار File Hub

کاربران گوشی های آیفون می دانند که سیستم عامل iOS و مرورگر سافاری اجازه ی مستقیم دانلود فایل ها را نمی دهند. از طرفی در گوشی های آیفون فولدر File و Downloads وجود ندارد. بنابراین امکان دانلود آهنگ از تلگرام و گوش دادن به آنها در حالت آفلاین هم وجود ندارد. پس برای دانلود آهنگ بر روی گوشی آیفون چه باید کرد؟

برای این کار اپلیکیشن File Hub را به کاربران آیفون پیشنهاد می کنیم. برای شروع اپلیکیشن File Hub را از اپ استور دانلود کنید

۱- موزیکی که در نظر دارید دانلود کنید در تلگرام Play کنیدو بعد مانند تصویر زیر، روی نواری که در قسمت بالای تلگرام نمایش داده خواهد شد کلیک کنید تا برنامه پخش موزیک آیفون باز شود.

۲- با انتخاب گزینه Share لیستی از مخاطبین به شما نمایش داده خواهد شد که می توانید آهنگ مورد نظر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما ما میخواهیم آهنگ را دانلود کنیم پس دوباره گزینه Share را انتخاب کنید. در این مرحله به جای لیست مخاطبین یکسری از اپلیکیشن ها برای شما نمایش داده خواهد شد.

۳- برنامه File Hub را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

در این مرحله برنامه File Hub باز شده و فایلی که مد نظر شما بود در ریشه فایل های برنامه ذخیره می شود.

ارسال نظر