استفاده از واتساپ بدون گوشی

استفاده از واتساپ بدون گوشی
یکی از قابلیت‌های جدید واتساپ، وصل شدن به واتساپ بدون گوشی، از طریق واتساپ دسکتاپ و نسخه تحت وب است.

چگونه از واتساپ دسکتاپ بدون گوشی استفاده کنیم؟ - استفاده از واتساپ دسکتاپ بدون گوشی 

یکی از قابلیت های جدید اپلیکیشن واتساپ، وصل شدن به واتساپ بدون گوشی است. این قابلیت جدید بسیار کارایی دارد. اما چگونه می توانیم بدون اتصال گوشی از واتساپ دسکتاپ و نسخه تحت وب استفاده کنیم؟ در ادامه این مطلب آموزش استفاده از این قابلیت را برای شما قرار داده ایم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

ویژگی های واتساپ بتا

در حال حاضر این قابلیت به صورت نسخه بتا ( آزمایشی ) در دسترس کاربران قرار گرفته است. به کمک طرح مولتی دیوایس کاربران می توانند از پیام‌رسان واتس‌اپ در واتساپ دسکتاپ و نسخه وب بدون نیاز به اتصال دائمی گوشی به اینترنت استفاده کنند. 

هر کاربر می توانند چهار دستگاه به لیست طرح آزمایشی واتساپ اضافه کند. این قابلیت امکان رمزگذاری سرتاسر را دارا می باشد و امنیت پیام های شخصی، فایل ها و اطلاعات کاربران را تامین می کند. توجه کنید که اگر دستگاه اصلی دارنده برنامه واتساپ که معمولا گوشی است 14 روز به اینترنت متصل نشده باشد، امکان استفاده از دستگاه های لینک شده از بین می رود. 

آموزش وصل شدن واتساپ بدون گوشی

برای فعال سازی نسخه بتا واتساپ آزمایشی باید نسخه تحت وب یا دسکتاپ را به دستگاه اصلی و حساب کاربریتان لینک کنید. برای انجام اینکار باید مراحل زیر را انجام دهید:

1. اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید و علامت سه نقطه در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب نمایید.

2. گزینه Linked devices سپس گزینه Multi device beta را انتخاب کنید. 

3. در این مرحله یک صفحه جهت محدودیت‌ها و نکات مهم این قابلیت نمایش داده خواهد شد. 

4. در آخر Join Beta را انتخاب نمایید سپس برروی گزینه Continue بزنید. 

5. بعد از انجام مراحل بالا باید نسخه دسکتاپ یا تحت وب را اجرا کنید و کد QR را اسکن کنید. سپس می توانید هر کدام را به تنهایی بدون نیاز به اتصال به گوشی مورد استفاده قرار دهید. 

محدودیت های طرح بتا

نسخه های قدیمی واتساپ امکان استفاده از قابلیت بتا را ندارند. پیام های حاوی لینک در نسخه تحت وب به صورت پیش نمایش لینک نمایش داده نمی شود. ارسال لایو لوکیشن در دستگاه های متصل شده به حالت مولتی دیوایس قابل استفاده نمی باشد. با وجود این محدودیت ها همچنان استفاده از قابلیت بتا به دلیل اینکه به نیازی به اتصال دائمی گوشی ندارد، می‌تواند برای بسیاری از افراد کاربردی باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)