حل مشکل اتصال هات اسپات در آیفون

حل مشکل اتصال هات اسپات در آیفون
بررسی و حل مشکل اتصال هات اسپات در آیفون، اتصال hospot برای اشتراک گزاری اینترنت در آیفون گاهی اوقات با خطاهایی مواجه می شود در این مقاله تمام این خطاها را بررسی و راه های رفع آن را مرور می نماییم.

حل خطای شناسایی نشدن هات اسپات در گوشی های آیفون - iPhone hotspot problem

قابلیت هات اسپات Hotspot در گوشی های موبایل جهت اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت موبایل برای استفاده در سایر دستگاه ها ازطریق وای فای می باشد. با فعال نمودن گزینه هات اسپات در گوشی های آیفون موبایل شما مانند یک مودم برای استفاده سایر دستگاه ها عمل می شود. برای استفاده از اینترنت اشتراک گذاری شده از طریق منوی وای فای با انتخاب دستگاه مورد نظر به عنوان مودم و وارد نمودن رمز می توان از اتصال اینترنت استفاده نمود. ما در این مقاله رفع پیغام خطای "to enable personal hotspot on this account, contact carrier" را به شما آموزش می دهیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

اما گاهی در گوشی های آیفون دسترسی به تنظیمات اولیه هات اسپات برای کاربران مشکلاتی را بوجود می آورد. بسیاری از کاربران گوشی های آیفون با این مشکل برخورد کرده اند که گزینه هات اسپات در تنظیمات موبایل آنها وجود ندارد یا این که گزینه هات اسپات وجود دارد اما خاموش است.

همچنین خطای دیگر که کاربران با آن مواجه هستند این است که با انتخاب گزینه هات اسپات پیغام خطای "to enable personal hotspot on this account, contact carrier" که اصطلاحا به آن پیغام contact carrier در هات اسپات می نماند نمایش داده می شود. در زیر به صورت ساده و کاربردی روش ایجاد هات اسپات را با شما به اشتراک گذاشته ایم با بررسی موارد زیر مشکل اتصال هات اسپات آیفون شما برطرف خواهد شد.

نشان ندادن گزینه هات اسپات در آیفون: اگر در تنظیمات آیفون شما گزینه هات اسپات به کلی وجود ندارد کافی است تا در قسمت تنظیمات شبکه سیمکارت خود در قسمت هات اسپات یک نام برای هات اسپات تعیین نمایید. پس از انجام این مورد با بازگشت به منوی تنظیمات گزینه هات اسپات فعال شده و قابل  استفاده خواهد بود.

پیغام خطای "to enable personal hotspot on this account, contact carrier": این خطا در واقع اعلام می کند که برای فعال کردن گزینه هات اسپات با پشتیبان شبکه تماس بگیرید ، اما نیازی به انجام این کار نیست. اگر در قسمت تنظیمات اینترنت سیمکارت نام APN که قرار داده شده است با نام Hotspot متفاوت باشد هنگام انتخاب گزینه هات اسپات با خطا مواجه می شوید.

بنابراین با اصلاح مورد فوق و انتخاب نام مشابه برای APN name و hotspot name مشکل فوق برطرف شده و گزینه هات اسپات برای شما باز شده و قابل استفاده خواهد بود. در این مرحله کافی است تا با انتخاب یک نام برای نمایش وای فای  و رمز با درجه امنیت بالا از اینترنت اشتراگ گذاری شده توسط آیفون خود روی دستگاه های دیگر استفاده نمایید.

رفع خطاهای اتصال هات اسپات در آیفون

در این مطلب درباره حل مشکل اتصال هات اسپات در آیفون صحبت کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما 

ساتل دیجیتال همراه دیجیتال شما 

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید ... 

www.instagram.com/satel_digital

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)