3 روش لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول

3 روش لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول
3 روش لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول، عدم تمدید خودکار اینترنت همراه اول، غیر فعال کردن بسته اینترنت همراه اول، قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول

لغو تمدید اینترنت همراه اول

اگر از مشترکین دائمی یا اعتباری همراه اول باشید با فعال سازی بسته اینترنت در پیامک های دریافتی متوجه می شوید که اپراتور همراه اول به صورت خودکار قابلیت تمدید بسته اینترنتی را بعد از اتمام حجم بسته برای کاربر فعال می کند. ممکن است خیلی از کاربران متوجه تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول نباشند و هربار به صورت خودکار بسته اینترنتی همراه اول برروی خطشان فعال می شود.

اپراتور همراه اول چند راه برای لغو تمدید خودکار بسته اینترنتی در اختیار مشترکان خود قرار داده است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

لغو تمدید بسته اینترنت همراه اول با استفاده از اپلیکیشن همراه من

مشترکان همراه اول با اپلیکیشن همراه من آشنایی دارند. اپلیکیشن همراه من این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند به راحتی حساب کاربری خود را مدیریت کند. کاربران با این برنامه می تواند قبض سیم کارت خود را پرداخت کند و از میزان حجم مصرف شده بسته اینترنتی خود مطلع شوند. مشترکان اعتباری همراه اول می تواند از طریق این برنامه سیم کارت خود را شارژ کنند.

همچنین کاربران به کمک این برنامه می توانند قابلیت تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول را لغو کنند. برای این کار فقط باید بعد از خرید بسته اینترنتی، از قسمت بسته های اینترنتی فعال گزینه لغو تمدید خودکار را انتخاب کنید.

تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول

لغو تمدید بسته اینترنت همراه اول با استفاده از کد دستوری USSD - کد لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

این روش ساده ترین و راحت ترین روش لغو تمدید خودکار می باشد. شما با شماره گیری کد دستوری #۸*۱۰۰* می‌توانید درخواست لغو تمدید خودکار بسته اینترنتی را ثبت کنید. بعد از ایجاد درخواست از طریق کد دستوری پیامکی با متن تایید لغو تمدید خودکار بسته اینترنتی برای شما ارسال می شود که دریافت این پیامک به این معنا می باشد که شما با موفقیت از این کد دستوری استفاده کرده اید. 

اگر از طریق این کد دستوری موفق به انجام لغو قابلیت تمدید مجدد بسته اینترنتی نشدید می توانید ابتدا کد  #۱۰۰* را شماره گیری کنید بعد از باز شدن پنل دستوری عدد ۸ را انتخاب کنید.

لغو تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول

لغو تمدید بسته اینترنت همراه اول با تماس با شماره ۹۹۹۰

اگر از دو روش بالا موفق به انجام لغو دستور تمدید بسته اینترنتی نشدید می توانید با پشتیبانی همراه اول با شماره ۰۹۹۹۰ تماس بگیرید. با تماس با پشتیبانی همراه اول می توانید از اپراتورها درخواست کنید که تمدید خودکار بسته اینترنتی را لغو کنند.

لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)