5 روش کاهش حجم عکس در اندروید

5 روش کاهش حجم عکس در اندروید
5 روش کاهش حجم عکس در اندروید، کم کردن حجم عکس در اندروید بدون افت کیفیت

5 روش کم کردن حجم عکس در اندروید - چگونه در گوشی های اندروید حجم عکس را کم کنیم؟

با پیشرفت دوربین های عکاسی شما می توانید عکس و فیلم در کیفیت های بالا ثبت کنید. حجم و کیفیت بالای تصاویر باعث شده تا بدنبال برنامه های کم کردن حجم عکس و کاهش دهنده حجم عکس اسکن شده برای اندروید باشیم. گاهی اوقات امکان دارد حجم تصاویر برای اشتراک‌گذاری، زیاد باشد و این مسئله می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند. برنامه های زیادی برای کاهش حجم تصاویر وجود دارد که در این جا 5 تا از بهترین برنامه ها را برای کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت در اندروید و آیفون به شما معرفی کنیم.

برنامه Pixlr

برنامه Pixlr یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایشگر تصویر برای اندروید می باشد. این برنامه در کنار کاهش حجم عکس قابلیت های متنوعی برای ادیت هم دارد. کار با اپلیکیشن Pixlr آسان است و برای افراد مبتدی بسیار کارآمد است. 

برای دانلود این برنامه برروی این لینک کلیک کنید.

برنامه Adobe Photoshop Express

اپلیکیشن Adobe Photoshop Express یک برنامه پیشرفته ادیت عکس است که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. این برنامه چندین ویژگی حرفه‌ای برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار داده است.

برای دانلود این برنامه برروی این لینک کلیک کنید.

برنامه Lite Photo Compress And Resize

این اپلیکیشن یکی از ساده‌ترین برنامه‌های کم کردن حجم عکس در گوشی های اندرویدی است که قابلیت‌های برش و تغییر سایز را مانند سایر برنامه ها را دارد. با استفاده از این برنامه شما می توانید تصاویر از طریق ایمیل و واتساپ به اشتراک بگذارید. شما با استفاده از قابلیت فشرده‌سازی در این برنامه می توانید عکس را نظر کیفیت ویرایش کنید و سایز عکس را مجددا بررسی کنید. 

برای دانلود این برنامه برروی این لینک کلیک کنید.

برنامه Codenia Image Size

اپلیکیشن Codenia Image Size یک برنامه ساده برای تغییر اندازه تصویر می باشد. این برنامه در کنار کاهش حجم عکس گزینه های زیادی برای تنظیمات مختلف در ظاهر تصاویر دارد. 

برای دانلود این برنامه برروی این لینک کلیک کنید.

برنامه Resize Me

برنامه Resize Me یکی دیگر از اپلیکیشن های کم کردن حجم عکس بدون افت کیفیت در اندروید است. اگر به دنبال یک برنامه حرفه ای برای کم کردن حجم عکس و ایجاد سایر تغییرات هستید، اپلیکیشن Resize Me یک انتخاب مناسب می باشد. امکانات این برنامه نسبت به سایر به برنامه ها کامل تر می باشد.

برای دانلود این برنامه برروی این لینک کلیک کنید.

شما از چه روشی برای کم کردن حجم تصاویر در اندروید استفاده می‌کنید؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)