لوازم مورد نیاز برای سفر چیست؟

لوازم مورد نیاز برای سفر چیست؟
لوازم مورد نیاز برای سفر چیست؟ جمع کردن وسایل مورد نیاز سفر یکی از مهمترین کارهای پیش از سفر است. داشتن یک چک لیست از وسایل سفر به ما کمک می‌کند تا با خیال راحت‌تری چمدان ببندیم در سفر کاملا مجهز باشیم.

لوازم مورد نیاز برای سفر چیست؟

جمع کردن وسایل مورد نیاز سفر یکی از مهمترین کارهای پیش از سفر است. داشتن یک چک لیست از وسایل سفر به ما کمک می‌کند تا با خیال راحت‌تری چمدان ببندیم در سفر کاملا مجهز باشیم.

برای سفر به هر نقطه ای از جهان که بخواهید بروید، لازم است تا تجهیزات الکترونیکی سفر را با خود به همراه ببرید. حتی اگر فاصله شما تا محل اقامت کم باشد و یا سفر شما یک روزه باشد، باز هم وسایلی مانند 7اورانک، چراغ قوه، کابل شارژ و وسایل ضروری دیگر لازم است همراهتان باشد.

لوازم جانبی موبایل برای سفر

به چک لیست خود قسمتی به نام وسایل الکترونیکی اضافه کنید. اولین مورد شارژر موبایل است. اگر با خودروی شخصی سفر می کنید یک شارژر فندکی برای شارژ کردن گوشی داخل خودرو به همراه داشته باشید. همچنین اگر با قطار، اتوبوس و یا هواپیما سفر می کنید حتما یک پاوربانک همراه خود داشته باشید.

همچنین برای اینکه در پرواز یا قطار استراحت بهتری داشته باشید، داشتن یک هندزفری خوب ضروری‌ است. منظور از هندزفری خوبمحصولی‌ است که بتواند صداهای محیطی را تا حد زیادی حذف کند.

اگر به خارج از ایران سفر می‌کنید بهتر است که قبل از سفر بدانید پریزهای برق کشور مقصد از چه نوع دوشاخه‌هایی است تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

پاوربانک

در سفر گاهی وقتی برای توقف در یک مکان را ندارید بلکه ممکن است که اصلا به هیچ منبع برقی دسترسی نداشته باشید در این حالت برای روشن نگه داشتن گوشی موبایل و استفاده دائم از آن در طول سفر به یک پاور بانک احتیاج دارید. پارو بانک مانند  یک پریز برق است که انرژی شارژی مورد نیاز تمام وسایل الکترونیکی  را فراهم می کند. قبل از سفر، همانطور که تمام وسایل الکترونیک خود را کامل شارژ می کنید، پاور بانک خود را نیز کامل شارژ کنید. پاور بانک را در نزدیکترین قسمت کوله خود بگذارید تا هر زمان که لازم داشتید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

کابل شارژ

برای اینکه بتوانید لوازم الکترونیکی خود را به پاور بانک یا هر منبع تغذیه دیگری متصل کنید باید یک کابل شارژ به همراه داشته باشید.

مونوپاد

با وجود گوشی های موبایل که دوربین عکاسی دارند، وجود پایه نگهدارنده گوشی برای عکاسی اهمیت پیدا کرد. مونوپاد ها به کاربر اجازه می دهد تا از دوربین جلوی گوشی همراه عکاسی کند و به نفر دوم برای گرفتن عکس نیازی نباشد. همچنین بعضی از مونوپادها دارای یک سه پایه می باشند تا با قرار دادن گوشی موبایل عکس هایی با دقت بالاتری گرفت.

لامپ و چراغ قوه

اگر قصد دارید که شب را هم درون طبیعت سپری کنید، نیاز به یک منبع نور دارید. با این حال لازم است همیشه در ماشین خود یک چراغ قوه به همراه داشته باشید. همچنین برای کم حجم کردن وسایل خود می توانید از چراغ های فانوسی و پاوربانک استفاده کنید تا با یک وسیله هم روشنایی داشته باشید هم گوشی موبایل خود را شارژ کنید.

برای افراد حرفه ای اهل سفر امروزه دنبال کردن تمام تکنولوژی جدید و تجهیزات الکترونیکی سفر جذابیت داشته و این افراد همیشه سعی می کنند تا اطلاعات سفر و تجهیزات خود را همیشه به روز کنند. امیدواریم که با تدارک دیدن امکاناتی که در بالا ذکر شد، سفری ایمن و مطمئن به درون طبیعت یا دیگر کشورهای جهان داشته باشید.

ارسال نظر