چگونه هدست بلوتوث Redmi AirDots را به گوشی متصل کنید؟

چگونه هدست بلوتوث Redmi AirDots را به گوشی متصل کنید؟
چگونه هدست بلوتوث Redmi AirDots را به گوشی متصل کنید؟، سوالات متداول درباره ی نحوه اتصال هدست بلوتوث Redmi AirDots، آموزش رفع مشکل عدم اتصال همزمان ۲ گوشی هدفون بلوتوث Airdots شیائومی

چگونه هدست بلوتوث Redmi AirDots را به گوشی متصل کنید؟

آموزش اتصال هدفون های AirDots شیائومی به یکدیگر

هدفون های Redmi AirDots در هنگام کار ممکن است با یکدیگر تطابق از لحاظ صدایی و زمانی نداشته باشند. در این حالت باید به صورت دستی آن ها را بایکدیگر هماهنگ کنید. برای این کار لازم است مراحل زیر را به تریتب انجام دهید:

۱.در ابتدا هدفون ها را از باکس شارژ خارج و هر دو را خاموش کنید.
(دکمه هر جفت گوشی ها را همزمان فشار دهید تا زمانیکه چراغ قرمز روشن و سپس خاموش شود.)
۲. دکمه روی هر دو هدفون را بصورت هم زمان نگه دارید تا زمانیکه مشاهده کنید چراغ قرمز سفید برروی هدفون دوبار شروع به چشمک زدن کند، با نگه داشتن دکمه ها و دوبار چشمک زدن چراغ ها دکمه را رها کنید.
۳.حالا هر دو هدفون را در باکس شارژ قرار دهید.
۴.اگر قبلا هدفون ها را به گوشی موبایل خود متصل کردید، آنها را از لیست دستگاههای شناخته شده در لیست بلوتوث پاک کنید.
5.حالا هر دو هدفون ها را از باکس شارژ خارج کنید و فقط گوشی سمت راست را به گوشی موبایل خود متصل کنید. هدفون سمت چپ به صورت خودکار به گوشی موبایل شما متصل می شود.

سوالات متداول در مورد هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi AirDots

چگونه مقدار شارژ باقی مانده هدفون AirDots را بررسی کنیم؟

برای اطلاع از مقدار شارژی که باتری ایربادهای هندزفری Redmi AirDots دارد باید به صفحه نمایش گوشی متصل به هدفون هاا نگاه کنید و مقدار شارژ باقی مانده آن را در کنار آیکون بلوتوث ببینید.

آیا هندزفری بلوتوث Redmi AirDots اتوماتیک در حالت ذخیره سازی انرژی قرار می‌گیرد؟

بله، هر زمان که هدفون های AirDots از باکس شارژر خارج شوند و با هیچ گوشی در ارتباط نباشد به صورت خودکار و بعد از ۵ دقیقه خاموش خواهند شد و از هدر رفتن شارژ باتری هدفون هاجلوگیری می‌کند.

آیا هدفون های AirDots قابلیت پشتیبانی از ارسال پیام صوتی در اپلیکیشن های موبایل مانند تلگرام، واتساپ و غیره را دارد؟

بله، هدفون بلوتوثی شیائومی Redmi AirDots مجهز به میکروفون داخلی می باشد و از امکان دریافت صدا هم پشتیبانی می‌کند. همچنین این هدفون قابلیت استفاده در کنار اپلیکیشن هایی مثل واتساپ و تلگرام را برای ارسال پیام های صوتی در گوشی های اندرویدی و Ios را دارد.

اگر با مشکل شارژ نشدن هدفون های AirDots مواجه شدیم چه کنیم؟

گاهی ممکن است با قرار دادن هدفون های AirDots در باکس شارژ هدفون ها شارژ نشوند.ابتدا مطمئن شوید که اتصال شارژر به برق بدون مشکل انجام شده و برق رسانی بدون اختلال انجام می‌گیرد. سپس از خراب نبودن داک یا همان باکس شارژر اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت مراحل زیر را انجام دهید:

  • از قرار داشتن درست ایربادها در داخل جایگاهشان مطمئن شوید.
  • پین های اتصال روی داک یا باکس شارژر  را با الکل تمیز کنید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)