چگونه در واتساپ پیام گروهی ارسال کنیم؟

چگونه در واتساپ پیام گروهی ارسال کنیم؟
یکی از قابلیت های مهم واتساپ ارسال پیام گروهی است که این امکان را به شما می دهد تا یک پیام را به آسانی به چندین نفر ارسال کنید.

آموزش ارسال پیام گروهی در واتساپ - نحوه ارسال پیام گروهی در اپلیکیشن واتساپ

یکی از قابلیت های واتساپ که مورد توجه کاربران قرار گرفته است ارسال پیام گروهی در این پیام رسان است. واتساپ با قابلیت broadcast این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا در مدت زمان کوتاهی یک پیام را برای چند نفر در واتساپ ارسال کنند. در این مقاله نحوه ارسال پیام گروهی در واتساپ را به شما آموزش می دهیم همراه ساتل دیجیتال باشید. 

معمولا افراد در شبکه های اجتماعی برای ارسال پیام به اشخاص از قابلیت فوروارد استفاده می کنند. کاربران پیام مورد نظر را انتخاب می کنند و با لمس گزینه فوروارد پیغام مورد نظر را برای افراد ارسال می کنند. واتساپ قابلیتی را در اختیار کاربران قرار داده است که بدون نیاز به فوروارد کردن، پیام مورد نظر را به چندین نفر در واتساپ ارسال کنند. این قابلیت Broadcats نام دارد. با استفاده از قابلیت Broadcats شما می توانید در کوتاه ترین زمان پیام مورد نظر را برای هر تعداد مخاطبی که در نظر دارید ارسال کنید. 

برای فعال کردن قابلیت Broadcats باید مراحل زیر را انجام دهید:

1. اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید و سه نقطه بالا سمت راست را انتخاب نمایید تا تنظیمات مربوط به منو واتساپ را مشاهده کنید.

آموزش ارسال پیام گروهی در واتساپ

2. گزینه New broadcast را انتخاب کنید. 

فعالسازی قابلیت broadcast

3. در صفحه ی باز شده لیستی از تمام مخاطبین واتساپ شما نمایش داده می شود. برای فعالسازی قابلیت ارسال پیام گروهی در واتساپ باید اسامی مخاطبینی را که می خواهید یک پیام را برای آنها ارسال کنید را انتخاب کنید. 

4. سپس علامت فلش در قسمت پایین سمت راست را انتخاب کنید تا لیست تهیه شده را تایید کرده و broadcast جدید خود را ایجاد کنید.

قابلیت ارسال پیام گروهی در واتساپ

5. بعد از ایجاد broadcast یک صفحه به شما نمایش داده می شود. در این صفحه هر پیامی که توسط شما نوشته شود برای تمام مخاطبین انتخاب شده ارسال خواهد شده و آنها می توانند پیام شما را در چت خصوصی واتساپ خودشان مشاهده کنند.

قابلیت broadcast

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)